Ouwe Rommel

Een optekening van een dag van een van de eerste ADSL gebruikers.

De honden van de KPN

Goed. Denk je fijn een weekendje te gaan internetten, gaat die geweldige apparatuur van die honden van de KPN weer naar de tiepoe. D'r was zeker weer een reparatieman met zijn zwemvliezen achter een los rondhangende kabel blijven haken of zoiets, maar heel het weekend was het internet kapot. Het begint echt uit de hand te lopen. Eerst een halve dag, dan een dag en nu gewoon, gloeiende, gloeiende tiepoe, twee dagen achter elkaar.Ja hoor neem ook ADSL, dan ben je voor weinig 24 uur onlijn en kan je heel de dag gebruik maken van e-mail en internet. Ondertussen betaal je je helemaal debiel en ze krijgen het niet eens voor elkaar om je 3 dagen achter elkaar online te houden.

Dan maar weer de helpdesk bellen om te vragen hoe het nou met 'ons probleem' is. Hoe ging dat ook weer? Oh ja. Dat belachelijke naambellen. 0800-MXSTREAM. "Nee meneer, u heeft de verkeerde helpdesk gebeld, u moet 0800-69787326 bellen". Even kijken wat is het nummer achter dat MXSTREAM eigenlijk? Aaaaaah dat is 69787326. Heb ik godsakker gewoon voor niks zitten wachten. Nog maar es bellen dan. Een andere halleve zool: "Nee meneer, dat weet ik niet. ze zijn met experts naar het probleem aan het kijken". Grrrromm. Zo gaat dat al twee weken!!!

Ze zouden ze ter plekke kapot moeten schieten.

Meer Ouwe Rommel van Matthias

RambonkiBeta